Een goede website schrikt af: jij bent er niet voor iedereen!
Een goede website maakt van jouw website bezoeker een fan.
Maakt je droomklant happy en doet de dopamine levels stijgen.
Spreekt jouw droomklant direct aan, waardoor je ze overtuigt dat jij dé oplossing bent voor hun probleem.
Waarna ze dolenthousiast via het contactformulier in je inbox belanden.
Maar, als je dit wilt bereiken met je website zul je ongetwijfeld ook veel bezoekers afschrikken.
Website bezoekers die denken: HELLUP hier herken ik mezelf totaal niet in.
Dit past HELEMAAL NIET bij mij.
Wat gebeurd er hier en hoe kom ik weg?
Doeeeiiiiii!
Spoiler alert: dit is precies wat je wilt
Jaagt jouw website sommige bezoekers naar de concurrent? Dan zeg ik: chapeau, goed bezig! Zie het zo: een website bezoeker die denkt: ‘wat doe ik hier’ is je droomklant niet. En wil je dus eigenlijk niet in je inbox.
Je bent er niet voor iedereen. En weet dondersgoed met wie jij het liefste wilt werken. Laat dat dan ook zien op je website.
Een goede website is durven opvallen. Je volledig richten op jouw niche. Niet terughouden. Gewoon gaan en schijt hebben aan ‘wat iedereen daarvan vindt’.
Gaan we samen de kaders doorbreken, zodat jij écht gaat opvallen met je website?

Lies(je)
Met Liesje Digital help ik ondernemers met het bouwen en ontwerpen van toffe maatwerk websites. Benieuwd hoe ik je kan helpen? Bekijk de mogelijkheden voor een one-page of all-in WordPress website!
Meer lezen?

Een kant en klaar template of custom webdesign, wat zijn de voor-en nadelen voor jou en je bedrijf? Je leest het hier!

De eerste dag van het jaar zag ik mijn post voorbij komen op de feed van een ander. Benieuwd wat ik toen deed? Je leest ’t hier!

De markt is overspoeld met kundige en creatieve webdesigners en jij ziet door de bomen het bos niet meer. Hoe kies je de juiste webdesigner?